UEFA LABDARÚGÓ  EURÓPA – BAJNOKSÁG, NÉMETORSZÁG 2024 , NEGYEDDÖNTŐ

 

 

Szokodi Academy Media az UEFA  labdarúgó – Európa-bajnokság hivatalos média partnere.    

 

Fotó/ Szokodi László
OLYMP
Premier Outlet Budapest
OLYMP A  SZOKODI ACADEMY MEDIA HIVATALOS  TÁMOGATÓJA A LABDARÚGÓ EB IDEJE ALATT!

Fotó/ Szokodi László
A labdarúgó Európa-bajnokság döntőjét Spanyolország – Anglia nemzeti csapatai játsszák, vasárnap este Berlinben az Olimpiai Stadionban . Az Eb-döntő előestéjén az UEFA az Eb-t érintő  statisztikai információkat osztott meg a hivatalos platformján .
Fotó/ Szokodi László

 

Az EURO világméretű népszerűsége, amelyről már a csoportkör során is tanúbizonyságot tett, folytatódott, ahogy azt a torna pályán kívüli tevékenységei és prioritásai által generált frissített számok is tükrözik.

Szurkolói zónák és rajongói séták

A rendező városokban található tíz szurkolói zóna összesen  5,8 millió  látogatót fogadott a bajnokság ideje alatt. Az este, amelyen Németország a negyeddöntőben Spanyolország mérkőzött, a torna leglátogatottabb napja lett, összesen  547 000  látogatóval a szurkolói zónákban.

A rendező városokkal együtt az UEFA szervezett szurkolói sétákat is segített a stadionokba. Ezekre több tucat mérkőzésen került sor, és rendkívül népszerűnek bizonyultak, több ezer szurkoló fogott össze fesztiválhangulatban. Összességében a becslések szerint több mint  400 000  szurkoló vett részt a szurkolói sétákon a kijelölt szurkolói találkozási pontoktól a stadionokig.

Televíziós közönség

Az UEFA EURO 2024 a részt vevő csapatok országaiban is rekordokat döntött a televíziós közönség körében, miközben a torna iránti globális érdeklődés az egekig terjed, és továbbra is az  5 milliárd feletti nézőszám elérése felé halad  .

Közösségi média

A közösségi média számának erőteljes növekedése az UEFA EURO 2020 óta rohamosan folytatódik. A hivatalos UEFA EURO csatornák a TikTokon, az Instagramon, a Facebookon, az X-en és a WhatsApp-on több mint 14 millió új követővel bővültek   a bajnokság kezdete óta. A csatornák 335 millió  elköteleződést és  2,8 milliárd  videómegtekintést gyűjtöttek össze  .

Jegyvásárlás és meccslátogatás

A döntő előtt mintegy  2,6 millió  néző tekintette meg az 50 lejátszott mérkőzést, és több mint  190  országból voltak jelen a szurkolók.

Több mint  387 000  Fans First jegyet adtak el (30 eurótól a csoportmérkőzésekre), ami hozzájárult ahhoz, hogy   a Fans First és a 3. kategóriában (csoportos meccsekre 60 eurótól kapható) több mint 1,1 millió jegyet vásároltak.

 A jegytulajdonosok mindössze  0,7%-a vette fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, ami azt jelzi, hogy a jegyek értékesítése gördülékeny volt a mérkőzéseken.

Környezeti, szociális, kormányzási

Az UEFA azon kezdeményezései, hogy ezt minden idők legfenntarthatóbb EB-jévé tegyék,   sikeresek voltak. Ami a fenntartható közlekedést illeti,  280 000  szurkoló vásárolta meg a dedikált Deutsche Bahn jegyeket a rajongók számára, és többen vonattal utaztak az országban. mi több,  a nézők 81%  -a környezetbarát közlekedéssel jutott el a stadionokba.

Ezenkívül több mint  850 000  UEFA Fan Pass felhasználó aktiválta tömegközlekedési jegyét, hogy bejárja a rendező városokat és azok környékét.

Az UEFA Klímaalappal kapcsolatban  az UEFA  7 millió eurót  fektetett be, 190 amatőr klub kapott támogatást (4,9 millió euró értékben), és 21 regionális szövetség is adott egyenként 100 000 eurót (összesen 2,1 millió euró) .

Tanuljon, mentsen életeket

Végül, a szurkolói zónákban található kardio-tüdő-újraélesztés (CPR) fülkékben, valamint a „ Tanulj, mentsd életeket ” kampány  részeként több mint 35 000  résztvevő és szurkoló az összes csapatból tanulta és gyakorolta az újraélesztést.

A szurkolók mellett a résztvevő EURO-csapatok is életmentő edzéseken vettek részt alaptáboraikban. A kezdeményezést kiterjesztették a versenyen dolgozó hivatalos személyekre, alkalmazottakra és önkéntesekre is.

Forrás/ Szokodi László
Szokodi Academy Media

EB-DÖNTŐ 

07.14 VASÁRNAP

Spanyolország – Anglia

21:00 Berlin , Olimpia Stadion , 

Sziget Fesztivál, Budapest!

A Sziget Fesztivál Európa egyik legnagyobb könnyűzenei és kulturális rendezvénye.

08.07 – 12 között

Jegyek

SZÍN

Újabb nemzetközi neveket jelentett be a Coca-Cola SZIN és a legfrissebb hírek szerint, a legnagyobb nyárzáró fesztiválon már teljes a nagy helyszínek programja.

♦A Coca-Cola SZIN-en fellép majd a house egyik legaktuálisabb előadója, nemzetközi fesztiválok egyre inkább kihagyhatatlan előadója, Matroda. Szintén érkezik a legnagyobb techno bulik állandó szereplője, az egyedülálló román művésznő, Nusha és Sikdope, az európai trap és bass szcéna jelenleg egyik legfelkapottabb tagja.

Hírlevél

Powered by Live Score & Live Score App
Powered by Live Score & Live Score App