FRANCIA I., OSZTÁLYÚ LABDARÚGÓ BAJNOKSÁG 32., FORDULÓ:
Az új generációs online életmódplatform a világ legelegánsabb futballklubjának ruháin jelenik meg, és avantgárd együttműködéseket fejleszt vele.
Fotó/Szokodi László
A Paris Saint-Germain, a francia sportág óriása és a GOAT, a múlt, a jelen és a jövő globális online és életmód platformja a mai napon fontos, többéves együttműködést jelent be, megpecsételve a GOAT jelenlétét a párizsi mez ujján. A férfi első csapat mezeken való jelenléte mellett a partnerségi megállapodás lehetőséget kínál a két márkának arra, hogy a platformot és termékeit közösen népszerűsítsék a futball- és divatrajongók új generációja előtt az egész világon.
A GOAT hivatalos partnerként csatlakozik a Paris Saint-Germainhez a jelenlegi szezon végéig. 2022. július 1-től a GOAT a Paris Saint-Germain egyik „főpartnere” lesz, és jelen lesz a klub összes teljesítmény-készletének – edzés-, bemelegítő- és meccskészletek – ujjában.
Az innovatív DNS, amely mind a két márkát öntözi, eredeti kezdeményezések ígérete, különösen az együttműködések és a tartalom tekintetében. A partnerség megerősíti a két márka jelenlétét, lehetővé téve számukra, hogy szélesebb közönséget érjenek el kulcsfontosságú piacaikon.
„Örülünk, hogy GOAT-ot a Paris Saint-Germain családban üdvözölhetjük. Ennek az együttműködésnek köszönhetően a GOAT csatlakozik az emblematikus mezeinken jelen lévő klubpartnerek szűk listájához – mondta Marc Armstrong, a Paris Saint-Germain partnerkapcsolati igazgatója . A GOAT a klub ideális partnere. Megerősíti pozíciónkat a sport és a stílus ikonjaként a rajongók körében szerte a világon. Együtt izgalmas és kreatív élményeket fejlesztünk ki, hogy mindenhol örömet szerezzünk a rajongóknak. »
Fotó/Szokodi László
„A Paris Saint-Germain a világ egyik legbefolyásosabb klubja, és nagy örömünkre szolgál, hogy együttműködhetünk velük globális közösségünk továbbépítésében” – mondta Eddy Lu, a GOAT Group társalapítója és vezérigazgatója . Összehozunk két nagyszerű életmód márkát, hogy egyesítsék és mozgósítsák a sportolók, kreatívok és rajongók közösségeit szerte a világon. Ez a partnerség egymás erősségeit kihasználja, az elkövetkező hónapokban és években innovatív együttműködésekkel. »
A GOAT platformon a PSG-nek szentelt élmény indul útjára, a múlt, a jelen és a jövő Paris Saint-Germain márkájú életstílus-kiegészítőivel és tárgyaival.
Forrás/ (PSG hivatalos oldala)
Borítókép/ Szokodi László
2022 04.14