FRANCIA I., OSZTÁLYÚ LABDARÚGÓ BAJNOKSÁG 32., FORDULÓ:

Az amerikai Goat cég lesz a PSG fő partnere a 2022-2023-as szezontól, és a párizsi mez ujjában jelenik meg a QNB helyett. A megállapodás több mint 50 millió eurót hoz 3 év alatt a fővárosi klubnak.

„Örülünk, hogy GOAT-ot a Paris Saint-Germain családban üdvözölhetjük.-Marc Armstrong

Az új generációs online életmódplatform a világ legelegánsabb futballklubjának ruháin jelenik meg, és avantgárd együttműködéseket fejleszt vele.

Fotó/Szokodi László

A Paris Saint-Germain, a francia sportág óriása és a GOAT, a múlt, a jelen és a jövő globális online és életmód platformja a mai napon fontos, többéves együttműködést jelent be, megpecsételve a GOAT jelenlétét a párizsi mez ujján. A férfi első csapat mezeken való jelenléte mellett a partnerségi megállapodás lehetőséget kínál a két márkának arra, hogy a platformot és termékeit közösen népszerűsítsék a futball- és divatrajongók új generációja előtt az egész világon.

A GOAT hivatalos partnerként csatlakozik a Paris Saint-Germainhez a jelenlegi szezon végéig. 2022. július 1-től a GOAT a Paris Saint-Germain egyik „főpartnere” lesz, és jelen lesz a klub összes teljesítmény-készletének – edzés-, bemelegítő- és meccskészletek – ujjában.

Az innovatív DNS, amely mind a két márkát öntözi, eredeti kezdeményezések ígérete, különösen az együttműködések és a tartalom tekintetében. A partnerség megerősíti a két márka jelenlétét, lehetővé téve számukra, hogy szélesebb közönséget érjenek el kulcsfontosságú piacaikon.

„Örülünk, hogy GOAT-ot a Paris Saint-Germain családban üdvözölhetjük. Ennek az együttműködésnek köszönhetően a GOAT csatlakozik az emblematikus mezeinken jelen lévő klubpartnerek szűk listájához – mondta Marc Armstrong, a Paris Saint-Germain partnerkapcsolati igazgatója . A GOAT a klub ideális partnere. Megerősíti pozíciónkat a sport és a stílus ikonjaként a rajongók körében szerte a világon. Együtt izgalmas és kreatív élményeket fejlesztünk ki, hogy mindenhol örömet szerezzünk a rajongóknak. »

Fotó/Szokodi László

„A Paris Saint-Germain a világ egyik legbefolyásosabb klubja, és nagy örömünkre szolgál, hogy együttműködhetünk velük globális közösségünk továbbépítésében” – mondta Eddy Lu, a GOAT Group társalapítója és vezérigazgatója . Összehozunk két nagyszerű életmód márkát, hogy egyesítsék és mozgósítsák a sportolók, kreatívok és rajongók közösségeit szerte a világon. Ez a partnerség egymás erősségeit kihasználja, az elkövetkező hónapokban és években innovatív együttműködésekkel. »

A GOAT platformon a PSG-nek szentelt élmény indul útjára, a múlt, a jelen és a jövő Paris Saint-Germain márkájú életstílus-kiegészítőivel és tárgyaival.

Forrás/ (PSG hivatalos oldala)

Borítókép/ Szokodi László

2022 04.14

Hírlevél

Powered by Live Score & Live Score App
Powered by Live Score & Live Score App